Flytta hit
I Kinda har vi nära till varandra.
Vi är en liten kommun och bryr
oss om dom som bor här.
Om du behöver en lägenhet kan
du ringa KindaHus. Du ringer dit
på telefon 0494-792 51.
Du kan köpa en tomt om du
vill bygga ett eget hus. Ring
0494-190 00 till kommunen.
Om du vill veta mer kan du tala
med oss på kommunen. Ring till
kommunens växel så hjälper vi
dig. Telefon 0494-190 00.
Välkommen till Kinda!
