Att bo i Kinda

Kontakta oss

Kontakt

Att bo i Kinda

Det bor nästan 10 000 personer
i Kinda kommun.

Om du behöver en lägenhet kan
du ringa KindaHus.
De har telefon 0494-792 51.

Du kan köpa en tomt om du
vill bygga ett eget hus. Ring
0494-19 000 till kommunen.

Bygglov
För att bygga ett eget hus
ska du söka bygglov.
Vi kan ge dig lov att bygga.
Ring 0494-191 96 eller 0494-191 97
så hjälper vi dig.

Om du vill veta mer kan du tala
med oss på kommunen. Ring till
kommunens växel så hjälper vi
dig. Telefon 0494-190 00.

Du lämnar Kinda kommuns hemsida om 5 sekunder

Sidan du är på väg att besöka ligger inte på Kinda kommuns hemsida