Kinda kommunvapen

Lättläst

Kontakta oss

Kontakt

Välkommen till Kinda!

Det här är Kinda kommuns webbplats.
Här kan du läsa om vår kommun.

Du kan också läsa om
vilken hjälp du kan få.

Klicka på orden till vänster.

Nära i Kinda
Det är nära i Kinda.
Till natur, kultur och till varandra.

Det bor nästan 10 000 personer här.

I Kinda kommun är de största orterna Kisa och Rimforsa.

Du lämnar Kinda kommuns hemsida om 5 sekunder

Sidan du är på väg att besöka ligger inte på Kinda kommuns hemsida