Start Start

Flytta hit

I Kinda har vi nära till varandra.
Vi är en liten kommun och bryr
oss om dom som bor här.

Om du behöver en lägenhet kan
du ringa KindaHus. Du ringer dit
på telefon 0494-792 51.

Du kan köpa en tomt om du
vill bygga ett eget hus. Ring
0494-19 000 till kommunen.

Om du vill veta mer kan du tala
med oss på kommunen. Ring till
kommunens växel så hjälper vi
dig. Telefon 0494-19 000.
 
Välkommen till Kinda!

Senaste publiceringsdatum: 2010-04-22
© Kinda kommun   Stora Torget 5   Box 1   590 40 Kisa   Tel: 0494-190 00   Org.nr: 21 20 00-0399   kinda@kinda.se   Om webbplatsen
Investors in people