Start Start

Att arbeta i Kinda

Att arbeta i Kinda


I dag arbetar många i små företag.
Det kan vara industrier eller turism.
En del arbetar med kreativa jobb.

Den största arbetsplatsen är kommunen.
Det ska vara bra att arbeta hos oss.
De som gör det ska må bra på arbetet.

Vi ska vara duktiga på det vi arbetar med.
Vi ska hjälpa dem som bor i Kinda.

Så här söker du arbete


Om du vill söka arbete hos Kinda kommun
ska du skicka din ansökan till den adress
som står i annonsen.
 
Det är chefen för varje enhet
som vet om de behöver ny personal.

Om du vill söka annat arbete i Kinda
kan arbetsförmedlingen hjälpa dig.
Telefon 0494-133 60.
 
 

Senaste publiceringsdatum: 2010-04-22
© Kinda kommun   Stora Torget 5   Box 1   590 40 Kisa   Tel: 0494-190 00   Org.nr: 21 20 00-0399   kinda@kinda.se   Om webbplatsen
Investors in people