Start Start
  • Hem
  • | Lättläst

Välkommen till Kinda

Det här är Kinda kommuns webbplats.
Här kan du läsa om vår kommun.

Du kan också läsa om
vilken hjälp du kan få.

Klicka på orden till vänster.

Nära i Kinda
Det är nära i Kinda.
Till natur, kultur och till varandra.

Det bor nästan 10 000 personer här.

I Kinda kommun är de största orterna
Kisa och Rimforsa.

Senaste publiceringsdatum: 2010-06-18
© Kinda kommun   Stora Torget 5   Box 1   590 40 Kisa   Tel: 0494-190 00   Org.nr: 21 20 00-0399   kinda@kinda.se   Om webbplatsen
Investors in people